A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Тетіївський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Тетіївської міської ради Білоцерківського району Київської області

Кадри

Фото без опису

Лях Ольга Михайлівна

Директор Центру

НАПРЯМКИ РОБОТИ:

  • створення документів у закладі освіти;
  • супровід керівників у питаннях забезпечення  кадрової та фінансової автономії;
  • координація діяльності професійних спільнот вчителів фізичної культури та курсу «Захист України»;
  • організація представницьких заходів для педагогічних працівників.
Фото без опису

Мотозюк Майя Борисівна

Консультант

НАПРЯМКИ РОБОТИ:

  • ведення сайту Центру та сторінки у Фейсбук;
  • координація діяльності професійних спільнот вчителів інформатики й технологій;
  • створення бази даних та інших інформаційних продуктів за різними напрямками роботи Центру (спільно з іншими консультантами);
  • ведення обліку вхідної і вихідної документації.

 

   
Фото без опису

Шпиця Людмила Іванівна

Консультант

НАПРЯМКИ РОБОТИ:

  • супровід і взаємодія із закладами дошкільної освіти з різних питань їх життєдіяльності;
  • супровід професійних спільнот вчителів освітньої галузі «Мистецтво»;
  • створення діагностичних карт (спільно з іншими консультантами);
  • створення документів у закладі дошкільної освіти.

 

Фото без опису

Гусарчук Ольга Іванівна

Консультант

НАПРЯМКИ РОБОТИ:

  • координація діяльності професійних спільнот вчителів математики, хімії, фізики;
  • питання підвищення кваліфікації педагогічних кадрів (зв’язки із закладами освіти, які здійснюють підвищення кваліфікації);
  • створення індивідуальної траєкторії професійного розвитку.
  • організація професійного конкурсу «Учитель року».
Фото без опису

Шляхтиченко Тамара Дмитрівна

Консультант

НАПРЯМКИ РОБОТИ:

  • супровід професійних спільнот вчителів початкових класів
  • організація освітнього процесу в початковій  школі;
  • освітні програми й навчальні плани НУШ.
  • консультування та надання допомоги з питань атестації педагогічних працівників.

Вхід для адміністратора