A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Тетіївський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Тетіївської міської ради Білоцерківського району Київської області

Освітні консультації

Організація обміну кадровими документами за спрощеними правилами

 

Алгоритм організації сімейного (домашнього) навчання та зразки документів

 

Підвищення кваліфікації працівників

 

 Вимога спеціального закону вимагає від керівника здійснення правильних юридичних кроків

 

Облік робочого часу педагогічних працівників закладів дошкільної освіти

 

Стан пожежної у закладах освіти Тетіївщини  став  проблемою номер один після організації освітнього процесу та має велике значення для забезпечення безпечної життєдіяльності закладу. Звертаємо увагу на основне, адже поведінка і відповідальне ставлення  персоналу теж дуже важлива.  

 

З 1 вересня 2021 року діють нові вимоги до оформлення  документів.

Стандарт ДСТУ 4163–2003, за яким складали документи з 2003 року, замінив новий ДСТУ 4163:2020. Він прийнятий наказом ДП «Український науково-дослідний i навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 № 144 і діє з 01.09.2021.

">http:/

/ 

  Про продовження /непродовження строкових трудових договорів з вчителями - пенсіонерами

 Останнім часом  у сторінках соцмереж почастішали запитання щодо проблем навколо укладення та продовження  строкових договорів з вчителями пенсіонерами. Детальніше .docx

       Ведення управлінської документації - "обличчя" установи та показник рівня кваліфікації її працівників

">http://

 Автономія закладу освіти

">http://

 

Внутрішня система забезпечення якості освіти 

">http://

Санітарний регламент

">http://

Професійний стандарт вчителя 

">http://

Державний стандарт базової середньої освіти 5-9 класи Нової української школи

">http://

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної освіти

">http://

Організація індивідуальної форми навчання

">http://


 

 

Вхід для адміністратора