A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа "Тетіївський центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Тетіївської міської ради Білоцерківського району Київської області

Зміна засновника та місця знаходження = зміни в статутних документах закладу

Дата: 13.04.2021 15:14
Кількість переглядів: 572

   Автор консультації: Лях О.М., директор Тетіївського ЦПР ПП

Питання внесення змін до установчих документів/ прийняття в новій редакції для закладів і установ завжди є актуальним. Тож у даній консультації з’ясуємо основні кроки щодо порядку зміни статутів закладів освіти (положень філій).

Статути закладів загальної середньої освіти необхідно переоформити до 28 вересня 2022 року ( час введення в дію усіх положень ЗУ «Про освіту»).

Пункт 11 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» визначає, що внести зміни до установчого документа юридичної особи означає викласти його в новій редакції.

Отже, якщо вносять навіть мінімальні зміни засновник має забезпечити підготовку нової редакції установчого документа і включити в нього усі необхідні зміни.

Варто наголосити, що статути закладів загальної середньої освіти (положення про філії), що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, мають бути у відкритому доступі - на вебсайтах закладів або їх засновників (ч.2 статті 30 ЗУ « Про освіту»).

Фото без опису

Через проведення чергового етапу децентралізації в закладах освіти Тетіївщини з 01 січня 2021 року змінився засновник та місцезнаходження, що тягне за собою обов’язкову зміну найменування і юридичної адреси. Разом з тим потребують перегляду інші положення статутів і положень про філії, адже відбувалися зміни у чинному законодавстві про освіту. З огляду на це засновнику (Тетіївській міській раді) доцільніше буде здійснити не затвердження змін і доповнень, а затвердити статут у новій редакції.

АЛГОРИТМ ДІЙ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Фото без опису

1. Познайомитися з вимогами до установчих документів, які містяться у законах України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», листі МОН «Щодо розроблення статуту закладу загальної середньої освіти» від 23.04.2019 № 1/9-269, нормативними документами, які були прийняті в галузі освіти після прийняття останньої редакції статуту.

2. Обговорити зміни з батьківською та педагогічною громадськістю на зборах, засіданнях педагогічних рад і прийняти відповідне рішення на загальних зборах (конференції).

3. Оформити зміни до статуту (положення про філію) або викласти статут у новій редакції.

4. Підготувати ініціативний лист (клопотання) до відділу освіти про погодження змін до статуту (положення про філію) та передати відповідні документи для розгляду.

5. Після затвердження засновником статуту (положення) в новій редакції – здійснити державну реєстрацію цих змін у порядку визначеному законом про державну реєстрацію.

Пам,ятаймо, що положення про філію державної реєстрації не потребує.

Важливо!!! У найменуванні закладу загальної середньої освіти не зазначають статуси, зокрема «опорний заклад освіти».

На титульній сторінці проставляють:

 гриф затвердження (у правому верхньому куті);Ø

 відмітку про державну реєстрацію;Ø

 назву виду документа, до якої входить повна назва закладу освіти ( у центрі сторінки);Ø

 місце і рік складення статуту (положення) - над межею нижнього берега, посередині.Ø

6. У разі зміни назви закладу прийняти наказ про перереєстрування внутрішніх документів, внесення записів до трудових книжок працівників, змін в посадових інструкціях тощо.

ДІЇ ВІДДІЛУ ОСВІТИ

1. Опрацювати документи, подані закладом освіти, на предмет їх відповідності чинному законодавству.

2. Підготувати подання з обґрунтуванням на ім’я міського голови про включення відповідного питання до порядку денного чергового засідання ради.

3.Підготувати проєкт рішення сесії міської ради з погодженнями начальника відділу освіти, розробника, юриста виконавчого комітету міської ради, пояснювальну записку до проєкту рішення та проєкт статуту (положення) в паперовому й електронному варіанті і подати секретарю міської ради для підготовки матеріалів до розгляду профільною депутатською комісією і розміщення на вебсайті міської ради.

Повідомляємо, що Тетіївський центр професійної підготовки педагогічних кадрів надає допомогу (консультує) з даних питань, може підготувати документи (створити примірні) за запитом закладу освіти.

Центр може також на договірних умовах надати допомогу у створенні (зміні) установчих документів закладів культури.

Контакти для запитів:

(04560) 5-28-82, Еmail:tcprpp2020@ukr.net

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора