Професійний стандарт директора закладу загальної середньої освіти : зона зростання , а не зона комфорту.
Професійний стандарт директора закладу загальної середньої освіти : зона зростання , а не зона комфорту - тема партнерської зустрічі керівників закладів загальної середньої освіти, працівників центру професійного розвитку та відділу освіти Тетіївської міської ради.
Ольга Лях познайомила керівників ЗЗСО з основними положеннями та вимогами професійного стандарту, трудовими функціями та компетентностями, якими має володіти сучасний директор – лідер. Звернула увагу присутніх на занятті, що термін дії чинного профстандарту 5 років, і від тісно переплітається із стандартом вчителя закладу загальної середньої освіти та орієнтує управлінця на постійне і систематичне вдосконалення своїх знань , умінь та формування застосувань. Сьогодні важливим є не сам процес навчання, а його результат – застосування набутого досвіду в управлінській діяльності кожного керівника. Формування шляхом самоосвіти і безперервного професійного розвитку нового управлінського мислення та перехід до управління закладом на засадах партнерства, забезпечення рівних можливостей усіх працівників, довіри й чесного відкритого спілкування - це те, до чого спонукають кваліфікаційні вимоги, закладені у професійному стандарті керівника.
У другій частині зустрічі за участі начальника відділу освіти В.Васютинського та спеціалістів відділу мова йшла про вирішення нагальних проблем реального освітянського життя:
-
забезпечення початку опалювального сезону у закладах, де котельні працюють на газу;
-
надходження обладнання і матеріалів для початкових класів НУШ;
-
підведення до закладів освіти якісного інтернету, адже залишається проблемою забезпечення ефективного використання дистанційних технологій освіти;
-
як здійснювати освітній процес в умовах погіршення епідеміологічної ситуації в країні і в регіоні та забезпечити вакцинацію працівників.
Тамара Волинець, провідний спеціаліст відділу освіти, довела до відома керівників узагальнюючі матеріали щодо стану організації харчування у школах, технічного оснащення харчоблоків та визначила коло проблем, які ще необхідно вирішити спільними зусиллями.