Найважливіша формула успіху педагога – знання «як поводитися з дитиною»
24 листопада 2021 року відбулося перше заняття обласної педстудії для педагогічних працівників закладів освіти та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів з теми «Система організації комплексної допомоги для дитини з розладами дефіциту уваги та гіперактивності у комунальній установі «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради Київської області». Керівниками педагогічної студії є Юлія Присяжнюк, директор та Марія Поліщук, практичний психолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Тетіївської міської ради Київської області. Координатором роботи педагогічної студії є Галина Слободяник, методист Центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».
В ході заняття обговорені питання наслідків розладу дефіциту уваги та гіперактивності (РДУГ), партнерської взаємодії педагогічних працівників та батьків дітей з розладом уваги та гіперактивності, виявлення дитини з ймовірним РДУГ у закладі освіти, співпраці учасників освітнього процесу з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру як важливого елементу комплексної підтримки дитини з РДУГ.
Розлад дефіциту уваги та гіперактивності.pptx
Під час проведення практичного блоку заняття учасники розвивали емпіричні навики спостереження (вправи: «Виявлення індикаторів поведінки дитини з РДУГ», «Незвичайна дитина») та навики проведення роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами (вправа «Ключ до серця матері»).
На завершення заняття учасники педстудії отримали домашнє завдання скласти характеристику дитини з ймовірним РДУГ на основі результатів спостереження та скласти алгоритм роботи педагогічного працівника з дитиною з ймовірним РДУГ.
Захід пройшов у дружній та творчій атмосфері співпраці та обміном досвіду роботи.