Благополуччя дітей та педагогів
Виклики в Україні, пов’язані з пандемією COVID-19 та широкомасштабною війною, розв’язаною російською федерацією,спричинили суттєві зміни у напрямах, формах і методах професійної діяльності педагогів усіх ланок вітчизняної системи освіти.
Психосоціальна підтримка розвитку та навчання дітей, забезпечення їхнього благополуччя в закладі освіти в умовах надзвичайних ситуацій є одним з провідних завдань педагогічної діяльності, тому з 05.04-07.04.2023р. на базі Тетіївського ліцею №3 проходив тренінг для вчителів початкових класів та вихователів ГПД з теми: «Благополуччя дітей та педагогів: дієві інструменти і практики психосоціальної підтримки» (тренер Схабовська Ірина Іванівна, вчитель початкових класів Тетіївського ліцею №3)
Протягом навчання педагоги громади обговорили актуальні питання психосоціальної підтримки дітей, їхнього благополуччя в закладі освіти в умовах надзвичайних ситуацій:
- благополуччя і навчання дітей в умовах надзвичайних ситуацій. Вплив стресу на благополуччя та навчання дітей;
- роль педагога у підтримці благополуччя дітей: шість ключових стратегій. Психосоціальна підтримка та гра;
- благополуччя педагога.
Під час тренінгу учасники виконували практичні завдання, брали участь в рольових іграх. Педагоги мали можливість висловити власне ставлення до обговорюваних проблем, ділилися емоціями, які виникають у процесі роботи з учнями, які перебувають в стресових ситуаціях.
Щоденні рутини, які впроваджувалися на заняттях, сприяли вияву емоцій, позитивному налаштуванню на роботу. Учасники тренінгу обмінялися досвідом: як працюють з батьками в тих чи інших ситуаціях.
Завдяки таким тренінгам, спілкуванню та обміну досвідом з колегами педагоги можуть покращувати свої педагогічні здібності, запобігати емоційному виснаженню та стресу на роботі.
Також спілкування не лише з дітьми, а й з колегами може принести насолоду та задоволення від роботи https://drive.google.com/file/d/1UGloq7Oan80tT4T6z4uVUddAszKs4vUh/view?usp=sharing.
В