"Психолого-педагогічні аспекти профорієнтаційної роботи"
Профорієнтаційна робота традиційно займає важливе місце в діяльності школи оскільки вона, з одного боку, забезпечує зв’язок системи освіти з економічною системою країни, з іншого, поєднує сьогодення учнів з їхнім майбутнім, саме тому заклад загальної середньої освіти має не тільки забезпечувати предметну підготовку, а й створити сприятливі умови для професійного самовизначення учнів.
Значний внесок у профорієнтаційну роботу в школі здійснюють практичні психологи та соціальні педагоги. Важливим вважається питання підвищення ефективності професійної діяльності працівників психологічної служби у напрямку опановування ними сучасними технологіями профорієнтаційної роботи. Саме тому, для них консультанти Центру провели семінар-практикум з теми: "Психолого-педагогічні аспекти профорієнтаційної роботи".