Діагностика навчальних досягнень учнів початкової школи громади
Моніторинги навчальних досягнень учнів є одним із засобів підвищення якості освіти, адже дозволяє з’ясувати рівень оволодіння здобувачами освіти знаннями та вміннями застосовувати їх на практиці.
У наш час зацікавлені інституції моніторинговими дослідженнями користуються все частіше тому, що з об’єктивних причин вже кілька років поспіль не проводиться державна підсумкова атестація ні в 4х, ні в 9х, ні в 11 х класах закладів загальної середньої освіти, а все більше вчителів і експертів наголошують, що в умовах воєнного стану успішність учнів знижується. Щоб зрозуміти як діяти у такій ситуації і проводиться освітнє діагностування.
Так, у квітні 2024 року учні Денихівського та Тетіївського №3 ліцеїв (53 учні) були учасниками всеукраїнського моніторингу навчальних досягнень учнів початкової школи, який проводився Державною службою якості освіти за дорученням Міністерства освіти і науки.
15 – 21 травня Тетіївським центром професійного розвитку педагогічних працівників спільно із відділом освіти Тетіївської міської ради проведено моніторинг навчальних досягнень учнів 4 класу закладів загальної середньої освіти Тетіївської територіальної громади. Охоплено 129 учнів (40 % від загальної кількості четвертокласників) з 10 шкіл.
Метою моніторингу якості навчальних досягнень молодших школярів було не лише одержання достовірної інформації про рівень математичної, читацької і природничої їх грамотності, а й з’ясування стану реалізації цілей початкової освіти в нашій громаді, у тому числі спрямованих на особистісний розвиток учнів; визначити об’єкти, які потрібно коригувати й удосконалювати.
Детальний аналіз результатів моніторингу буде оприлюднений на сторінках ЦПРПП https://tetiiv.cprpp.org.ua/ та відділу освіти https://tetiiv.osv.org.ua/, надісланий до закладів освіти для використання та глибшого розуміння напрямів діяльності щодо удосконалення навчальних компетентностей школярів початкової ланки.
Кому цікаво – слідкуйте за нами !